Elli Bir; siz sormadan ben söyleyeyim niğdeli olmamdan kaynaklanan bir addır ve kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalardaki yazılan yazılar ve resimler neredeyse çoğu bana aittir ve siz dilediğiniz şekilde kopyalayıp kullanma hakkına sahipsiniz. Aga denedim en güzel Opera tarayıcısında yani browserinde görünüyor.Ben zaten internet explorer kullanmıyorum.






Bagaj havuzu

Bir kaç gün önce bir arkadaşımın bagajında bagaj havuzu gördüm ve öğrendim ki her araç için özel olarak üretiliyormuş. Ben Hyundai Accent 2004 marka bir arabaya sahibim. Araba biraz eski olunca bagaj havuzunun tam olarak üretileceği hususunda kararsız kaldım. Ama arkadaşımın aracında görünce çok hoşuma gitti ve almaya karar verdim, birçok internet sitesine girdim ama hep farklı modellerin fotoğraflarını kullanmışlar. Neyse siparişi arkadaşıma güvenerek www.ypsplast.com.tr den vermeye karar verdim. Yps plastiği kutlarım 3 gün içinde elime geçti. Güzelde kutulamışlar. Fiyatıda 74 tl ve kargo ücretsiz. Nette doğru düzgün fotoğraf bulamadığımdan dolayıda burada paylaşmaya karar verdim. Bagaja yerleştirmek esnek olduğu için çocuk oyuncağı, Havuz Bagajı Paspası,yan yüzeyinde bulunan yaklaşık 4-5,5 cm kalınlığında bariyer çıkıntısı sayesinde,paspas dışına çıkabilecek su toz çamur gibi maddelerin aracı kirletmesini engeller. Ben çok memnunum, herkeze tavsiye ederim.






Tabiki Go-khan yazdı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


E-mail

Google