Elli Bir; siz sormadan ben söyleyeyim niğdeli olmamdan kaynaklanan bir addır ve kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalardaki yazılan yazılar ve resimler neredeyse çoğu bana aittir ve siz dilediğiniz şekilde kopyalayıp kullanma hakkına sahipsiniz. Aga denedim en güzel Opera tarayıcısında yani browserinde görünüyor.Ben zaten internet explorer kullanmıyorum.






veeee ipad mini

             Uzun zamandır çıktı çıkacak, yok böyle bir cihaz denen iPad mini dedikoduların ardından nihayet tanıtıldı.  Özelliklerinin kısaca şöyle; 1024×768 piksel çözünürlüklü 7,9 inç ekran, A5 işlemci sadece 7,2 mm incelik. Wi-Fi ve 3G'li modeller.  FaceTime HD kamera, 5 megapiksel iSight arka kamera (F/2.4), 1,2 megapiksel fotoğraf ve 720p HD video çekebileceğiniz ön kamera, Lightning bağlantı noktası ve Bluetooth 4.0,  Cihazın arkasında yer alan 5 megapiksel çözünürlük sunan iSight kamerası 1080p (Full HD) video kaydedebiliyor. Ekran piksel yoğunluğu 163 ppi.



Tabiki Go-khan yazdı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


E-mail

Google