Elli Bir; siz sormadan ben söyleyeyim niğdeli olmamdan kaynaklanan bir addır ve kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalardaki yazılan yazılar ve resimler neredeyse çoğu bana aittir ve siz dilediğiniz şekilde kopyalayıp kullanma hakkına sahipsiniz. Aga denedim en güzel Opera tarayıcısında yani browserinde görünüyor.Ben zaten internet explorer kullanmıyorum.






Steve Jobs malesef ölmüş



Dünyanın en büyük elektronik ve bilgisayar şirketlerinden Apple'ın ceo'su Steve Jobs'un (24 Şubat 1955 - 5 Ekim 2011) ölümü çok büyük yankı yarattı. Üniversite eğitimini yarım bırakan Jobs, teknoloji şirketlerinde çalışarak kendini geliştirdi.

Apple şirketini, 1976'da arkadaşı Steve Wozniak ile kurdu.

1980'lerde Apple II model bilgisayarın başarısı Jobs'u milyoner bir işadamı haline getirdi.

Bunu takip eden Mac modeli de başarılı oldu, ancak yönetim kurulu, anlaşmazlığa düştüğü Jobs'un yetkilerini sınırlayıp 1985'te onu işten çıkardı.

Apple bunun ardından yaşadığı durgunluğu, ancak Jobs'un kurduğu bilgisayar şirketi NeXT'i satın alıp, onu yeniden şirket bünyesine alınca aştı.

1997'de Apple'ın 'geçici' yönetim kurulu başkanı olan Jobs, 'geçici' yaftasından ancak üç yıl sonra kurtuldu.

Jobs bilgisayar sektöründe devrim yaratan bir isim olarak görülmenin yanında, kurduğu diğer şirketi Pixar ile bilgisayar animasyonunda yeni ufuklar açtı.

Jobs'un en önemli başarısı ise 2007'de piyasaya sürülen iPhone olarak gösteriliyor.

Piyasa değerinin 351 milyar dolar olduğu tahmin edilen Apple, dünyanın en büyük teknoloji şirketi. Sadece petrol şirketi Exxon Mobil'in değeri Apple'ınkinden daha fazla.

Bill gates sanırım artık rakipsiz kaldı...


Tabiki Go-khan yazdı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


E-mail

Google