Elli Bir; siz sormadan ben söyleyeyim niğdeli olmamdan kaynaklanan bir addır ve kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalardaki yazılan yazılar ve resimler neredeyse çoğu bana aittir ve siz dilediğiniz şekilde kopyalayıp kullanma hakkına sahipsiniz. Aga denedim en güzel Opera tarayıcısında yani browserinde görünüyor.Ben zaten internet explorer kullanmıyorum.






Beast M55 Bisiklette devrim

m55

Beast adındaki bu bisiklet M55 Hibrid bisiklet tarafından tasarlanmış. Saatte 64 Km hız yapabilen "Beast" bir şarj ile 120 Km yol yapabiliyor. Gerçekten etkileyici. "Beast" M55 grubunun deneyimli mühendisleri tarafından Formula1 araçlarında kullanılan materyaller kullanılarak tasarlanan bir elektrikli bisiklet. Büyük bir bölümü titanyum ve karbonfiberden oluşuyor. Gerçekten birçok kişinin sahip olmak isteyeceği bir elektrikli bisiklet. Üstelik Türkiyede neredeyse motosikletle yaklaşık aynı hıza sahip olmasına karşın Ehliyet gerektirmiyor. Ehliyet gerektirmiyor deyince sakın yanlış anlamayın...

Etiketler:


Tabiki Go-khan yazdı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


E-mail

Google